בחירת שקיות ממותגות

בחירת שקיות ממותגות

שקיות או לא להיות

שקיות ממותגות הן אחד האמצעים הפופולריים לחיזוק המערך השיווקי של בתי עסק רבים. מה מאפיין אותן?

בעולם בו שיווק הפך לשמו האמצעי של כל בית עסק, אי אפשר להתעלם מכל אמצעי שיכול לסייע לשפר את המערך הזה ולהעלות את היקף המכירות. אחד האמצעים הפופולריים לחיזוק מערך השיווק הוא שקיות ממותגות. זה שנים ששקיות מובילות את טבלת האמצעים השיווקיים, כשהסגמנט נחלק לשניים: שקיות ניילון ממותגות ושקיות נייר ממותגות.

 

ממותגות נייר או ממותגות ניילון
 

התחרות העיקשת בין שני סוגי השקיות לא פוגעת ביעילות השיווקית של כל אחד מהסוגים. לכל סוג של שקיות ממותגות יש יתרונות וחסרונות. כך, למשל, שקיות נייר ממותגות מסייעות לשמור על הסביבה, משום שקל ופשוט למחזר אותן. הן בדרך כלל עשויות מחומרים ממוחזרים, טבעיים וידידותיים לסביבה. 

זאת בעוד ששקיות ניילון נחשבות לעמידות יותר, לבעלות כושר נשיאה גבוה יותר וזמן מדף ממושך יותר. הן מסוגלות לאפשר נשיאה של מוצרים שונים, במשקלים שונים, כולל מוצרים רטובים.
 

שני הסוגים של השקיות הממותגות מאפשרים הדפסה של תכנים שונים ומשתנים באמצעות דפוס דיגיטלי, שמציע שיטה יעילה וזולה יחסית ליצירת מסרים שיווקיים רלוונטיים, עם מאפיינים שונים, בכמויות משתנות. בעלי עסקים רבים מנצלים את ההשפעה שיווקית שיש לשקיות הממותגות ומקצים תקציבים משמעותיים לעיצוב שקיות אטרקטיביות. 
 

סמל סטטוס איכות
 

בשנים האחרונות מידת היוקרה של בתי עסק שונים באה לידי ביטוי ביצירת מיתוג מסוים, במסגרת המהלכים השיווקיים השונים, שכוללים גם את העיצוב של שקיות ממותגות. בהמשך לכך, יוצרים בתי עסק שונים שקיות יוקרתיות שהפכו למעין אביזר אופנתי, שמהווה סמל סטטוס. 

 

 

אנו באימפריית הניילון דואגים לשקיות ממותגות איכותיות המותאמות במיוחד עבור עסק הלקוח מבחינת הצרכים
שלו, סוג העסק שלו וכמובן קהל הלקוחות שלו.